اجرای برنامه قرآنی برای سالمندان در امارات  
کد خبر: 3851042
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

اجرای برنامه قرآنی برای سالمندان در امارات  

گروه بین‌الملل ــ طرح آموزش حفظ قرآن «البر» وابسته به انجمن «دار البر» امارات، دو برنامه جدید برای حفظ قرآن ویژه سالمندان و تربیت حافظان مسلط به قواعد قرائت قرآن را به اجرا درآورده است.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از وبگاه روزنامه اماراتی «البیان»، «عبدالعزیز الکمالی»، مدیر بخش آقایان طرح حفظ قرآن «البر» در امارات، درباره طرح حفظ قرآن ویژه سالمندان گفت: هدف از این طرح، تصحیح تلاوت قرآن در میان سالمندان، آموزش تلاوت درست، نشر فرهنگ حفظ قرآن کریم و همچنین تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه امارات است که به صورت جداگانه برای مردان و زنان اماراتی برگزار می‌شود.
 
الکمالی همچنین با اشاره به برنامه زمانی حفظ قرآن سالمندان، گفت: این برنامه هر هفته در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 19 تا 21 به وقت محلی برگزار می‌شود و محل اجرای آن مرکز آموزش حفظ قرآن واقع در مسجد کارمندان دولت دبی در منطقه «القوز» این شهر است.
 
وی ادامه داد: برنامه «الأسانید» نیز ویژه دانشجویان حافظ کل قرآن سراسر کشور امارات است که حفظ قرآن با قرائت صحیح و رعایت تجوید و اصول قرائت به شرکت‌کنندگان در آن آموزش داده می‌شود. این طرح هم‌اکنون شامل 20 قرآن‌آموز است و هر روز از ساعت 14:30 تا 19:30 اجرا می‌شود.
 
بنا بر این گزارش، قرار است فارغ‌التحصیلان دوره نخست این طرح‌ پس از چهار ماه معرفی شوند.
انتهای پیام
captcha